[⠀Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 55€ ]

Συχνές Ερωτήσεις

ΤΙ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΕΧΕΣΤΕ?

Στο nolah.gr δεχόμαστε τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

  • Πληρωμή με τη Μέθοδο της Αντικαταβολής ( μόνο για Ελλάδα )
  • Πληρωμή με κάρτα
  • Πληρωμή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό

ΤΟ ΦΠΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ?

Όλες οι τιμές στο nolah.gr περιλαμβάνουν ΦΠΑ, συνεπώς η τιμή που βλέπετε είναι και η τελική τιμή των προϊόντων.

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ?

ΕΛΛΑΔΑ:

Οι αποστολές εντός Ελλάδος επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής 2. Η αποστολή των προϊόντων σας γίνεται μέσω της εταιρίας ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ !

Για παραγγελίες αξίας άνω των 55€ τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ.

ΚΥΠΡΟΣ:

Οι αποστολές σε Κύπρο επιβαρύνονται με κόστος 12€.

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ?

Το κόστος αντικαταβολής είναι +1€.

ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ?

ΕΛΛΑΔΑ:

Αντικατάσταση

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που η παραγγελία σας είναι διαθέσιμη προς παραλαβή από το κατάστημα ELTA COURIER της περιοχής σας και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν.

Η εταιρεία μας σας δίνει την διευκόλυνση να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας μέσω ELTA courier με χρέωση 4€. 

Η διαδικασία επιστροφής του προϊόντος σας είναι πολύ απλή.

Αρχικά συμπληρώστε την φόρμα επιστροφής που βρίσκεται μέσα στην παραγγελία σας προκειμένου να μας ενημερώσετε για τους λόγους της επιστροφής και τον τρόπο που θέλετε να σας εξυπηρετήσουμε. Κατόπιν, εσωκλείστε το έντυπο και την απόδειξη αγοράς στο δέμα που θα μας επιστρέψετε.

Για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση μπορείτε να καλέσετε την ELTA COURIER της περιοχής σας και να ζητήσετε παραλαβή από τον χώρο σας. Εναλλακτικά μπορείτε να απευθυνθείτε στο πλησιέστερο κατάστημα ELTA COURIER και να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας απευθείας από εκεί με εντολή χρέωσης παραλήπτη.

Η χρέωση των 4€ καταβάλλεται από εσάς με μετρητά στον εκπρόσωπο της SPEEDEX κατά την παράδοση της νέας παραγγελίας αντικατάστασης η οποία αποστέλλεται από εμάς αμέσως μόλις λάβουμε στην αποθήκη μας την επιστροφή της αρχικής σας παραγγελίας.

Επιστροφή χρημάτων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να γίνει επιστροφή χρημάτων, σημειώνετε πάνω στην φόρμα επιστροφής ότι επιθυμείτε να γίνει επιστροφή χρημάτων σε συνεργαζόμενη τράπεζα (Alpha Bank) και μας αναγράφετε το όνομα δικαιούχου και τον αριθμό λογαριασμού (IBAN) στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Η επιστροφή του ποσού γίνεται μέσα στις επόμενες 7 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος.

Σε περίπτωση κατάθεσης σε διαφορετική τράπεζα, το έμβασμα το επιβαρύνεται ο Δικαιούχος (Πελάτης) και όχι ο Καταθέτης (nolah.gr).

Η χρέωση της επιστροφής σας (4€) αφαιρείται από το συνολικό χρηματικό ποσό της επιστροφής σας.

Η χρέωση επιστροφής (4€) ισχύει μόνο εφόσον επιλέξετε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας προς εμάς μέσω ELTA courier (χρέωση παραλήπτη) .

Εναλλακτικά μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση . Σε αυτήν την περίπτωση θα σας επιστραφεί ολόκληρη η αξία.

Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξολοκλήρου την εταιρεία.

 

  • Η διεύθυνση στην οποία θα αποστείλετε το προϊόν είναι: Αμοιρίδης-Σαββίδης, Ακτη Ποσειδώνος 45, Μοσχάτο, 18344

 

ΚΥΠΡΟΣ:

 Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που η παραγγελία σας θα φτάσει στο κατάστημα SPEEDEX της περιοχής σας και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν.

Τα έξοδα επιστροφής καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής επιβαρύνουν εσάς. Σε περίπτωση κατάθεσης σε διαφορετική τράπεζα, τα έξοδα της συναλλαγής επιβαρύνεται ο Δικαιούχος (Πελάτης) και όχι ο Καταθέτης (nolah.gr).

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή για το σύνολο της παραγγελίας σας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς και το ποσό της επιστροφής θα κατατεθεί στο λογαριασμό σας εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής της επιστροφής σας στην αποθήκη μας.

 Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξολοκλήρου την εταιρεία.

 

 Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος επιστροφής / αντικατάστασης είναι:

  • Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που η παραγγελία σας θα είναι διαθέσιμη προς παραλαβή. Σε περιπτώσεις υπέρβασης του χρονικού αυτού πλαισίου, διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχθούμε την επιστροφή
  • Tο προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε, χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρες και εντός της συσκευασίας του με όλες τις ετικέτες του (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) ενώ στο δέμα θα πρέπει να περιέχεται και η απόδειξη αγοράς.
  • Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και η ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.

 

ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ?

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα λάβετε αυτόματα ένα e-mail, το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε. Το παραπάνω επιβεβαιώνει ότι ολοκληρώσατε σωστά την παραγγελία σας και ότι έχει φθάσει σε εμάς. Αν δεν βρίσκετε το email, ελέγξτε και στον φάκελο junk στα εισερχόμενα σας.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ?

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ:

Στόχος μας στο nolah.gr είναι να σας προσφέρουμε την καλύτερη online εμπειρία, εξασφαλίζοντας την πιο φιλική και άμεση εξυπηρέτηση πριν και μετά την αγορά σας από το κατάστημά μας. Σε περίπτωση που προκύψει οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα θα χαρούμε να το λύσουμε άμεσα. Μπορείτε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας με τους παρακάτω τρόπους:

  • Στέλνοντας e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση nolahgr@hotmail.com (απάντηση εντός 48 ωρών, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών)
  • Στέλνοντας μήνυμα στην σελίδα μας στο facebook : https://www.facebook.com/nolah.gr/

Είναι πολύ μεγάλη χαρά να επικοινωνούμε με εσάς και να γνωρίζουμε τη γνώμη σας!